جستجو
Filters
Close

دتکتور گاز هیدروژن

دتکتور گاز هیدروژن

دتکتور گاز هیدروژن یا سنسور گاز هیدروژن یا به عبارتی ترانسمیتر گاز هیدروژن برای اندازه گیری گاز هیدروژن برای سنجش گاز هیدروژن موجود در هوا به کار می رود. گاز H2 سبک ترین عنصر شیمیایی با عدد اتمی یک در جدول اتمی است. گاز هیدروژن یک گاز بدون رنگ و بو است. گاز هیدروژن دارای خاصیت شعله وری فوق العاده بالاست. مرز اشتعال یا LEL گاز هیدروژن 4.18 درصد حجمی در هوا است. ترانسمیتر هیدروژن در اتاق های شارژ باتری سرب اسید (اسیدی) بدلیل تجمع گاز قابل انفجار هیدروژن و یا مبدل های تولید گاز هیدروژن و هر فضای دیگری که گاز هیدروژن تجمع شود، اجباری می باشد.
انواع ترانسمیتر گاز هیدروژن پایداری و طول عمر متفاوتی دارند و نیاز به مدار راه انداز الکترونیکی دارند. آشکارساز گاز هیدروژن دارای خروجی آنالوگ، خروجی رله ای، خروجی مدباس استاندارد دارند. ترانسمیتر گاز هیدروژن توانایی تشخیص گاز هیدروژن در محیط های خانگی و صنعتی را برعهده دارد.
گاز هیدروژن بسیار به اشتعال حساس است و اگر گاز هیدروژن در محیطی تجمع کرده باشد، با ایجاد جرقه و یا شعله، انفجار رخ خواهد داد و خطر اشتعال آن، جان و مال افراد را تهدید می نماید. به همین دلیل خرید سنسور گاز هیدروژن H2 بسیار به صنایع، پتروشیمی، معادن و کارخانجات و .. توصیه می شود. شما می توانید برای فروش دتکتور هیدروژن و اطلاع از لیست قیمت سنسور گاز هیدروژن با شماره های موجود در سایت به عنوان تولید کننده انواع دتکتورهای گاز تماس بگیرید. تولید ترانسمیتر گاز هیدروژن و تولید دتکتور گاز هیدروژن توسط شرکت های مختلف چینی، آمریکایی، تایوانی و اروپایی و .. انجام می شود که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. انواع دتکتور گاز هیدروژن با خروجی های استاندارد: ولتاژ 0 تا 10 ولت (0to10V) و خروجی جریان 4 تا 20 میلی آمپر (4to20mA) و MODBUS/RTU و رله ای در انواع باکس پلاستیکی و ضد انفجار با گواهینامه ATEX تولید می شود. شما می توانید از مشخصات انواع دتکتور هیدروژن از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما مطلع شوید. آنالایزر گاز هیدروژن hydrogen gas detector

دسته بندی ها