Search
Filters
Close

پاور بانک مودم

پاوربانک مودم

پاور بانک مودم چیست؟

پاوربانک مودم به عنوان منبع برق اضطراری مودم کاربرد دارد. پاور بانک مودم با نام یو پی اس مودم نیز شناخته می شود. تغذیه مودم ها معمولاً 12 ولت می باشد. قطعی برق در فصول گرم سال موجب نیاز شدید مردم به خصوص اساتید و دانش آموزان و دانشجویان به خرید پاوربانک مودم شده است.

چرا باید به خرید پاور بانک مودم اقدام کنیم؟

کلاس های درس مدرسه و دانشگاه، دستگاه کارتخوان و پوز، کسب و کار در فضای اینترنتی و تدریس آنلاین به اینترنت پرسرعت مودم ها و اتصال مداوم به برق نیاز دارند و مودم باید در هر زمان از روز حتی در زمان قطعی برق از طریق پاور بانک مودم روشن بماند. کسب و کارهای اینترنتی با قطع شدن اینترنت دچار زیان اقتصادی و دانشجویان و دانش آموزان با قطعی اینترنت و قطع برق مودم دچار افت وضعیت تحصیلی و گرفتن پایین ترین نمرات در امتحانات خواهند شد.

کابل اتصال مودم به پاوربانک

در مواقعی که پاور بانک در اختیار دارید، دیگر احتیاجی به خرید پاوربانک مودم ندارید. با خرید کابل اتصال مودم به پاور بانک به راحتی می توانید در هنگام قعطی برق، مودم خود را با استفاده از کابل اتصال مودم به پاوربانک روشن نگه دارید. در هنگام خرید کابل پاور بانک مودم، به اندازه جک مودم و ولتاژ کاری مودم توجه کنید. کابل اتصال مودم به پاور بانک با نام های کابل افزاینده USB به 12 ولت، مبدل USB به 12 ولت، یو اس بی به ولتاژ 12 ولت نیز شناخته می شود.

قیمت پاوربانک مودم

قیمت پاوربانک مودم با توجه به ظرفیت باتری، ظرفیت شارژ و کشور و برند سازنده متفاوت می باشد. معمولا قیمت پاور بانک مودم بین صد هزار تومان تا ششصد هزار تومان می باشد. با توجه به اینکه در کشور ایران قطعی برق زیادی اتفاق نمی افتد، احتیاجی به خرید پاوربانک مودم با قیمت زیاد توصیه نمی شود. در سال های اخیر میانگین حداکثر قطعی برق کمتر از ساعت می باشد. ساخت پاوربانک مودم بصورت کارگاهی می باشد و توسط مهندسین الکترونیک انجام می شود.

انواع پاوربانک مودم

انواع پاوربانک مودم با توجه به نوع باتری داخلی، ولتاژ خروجی یا ولتاژ کاری، مدت زمان جریان دهی یا ظرفیت شارژ، برند یا کشور سازنده دستگاه پاوربانک تقسیم بندی می شوند. ساخت انواع یو پی اس مودم از نظر برند و نوع باتری مثل شیائومی، سامسونگ، مکسل و ... امکان پذیر است.  دستگاه مودم معمولاً با ولتاژ 12 ولت کار می کند. در هنگام خرید پاوربانک مودم به ولتاژ دستگاه مودم خود توجه نمائید. انواع مودم های سیار معمولا باتری داخلی دارند و نیازی به پاور بانک ندارند. قیمت پاور بانک مودم با توجه به توضیحات داده شده تعیین می شود.

فروش پاوربانک مودم

فروش پاوربانک مودم یا فروش یو پی اس مودم ADSL در فروشگاه سنسوتک بصورت اینترنتی می باشد. مشخصات پاوربانک مودم در ذیل هر محصول آورده شده است.