جستجو
Filters
Close

پاوربانک کارتخوان

پاوربانک کارتخوان

پاوربانک کارتخوان چیست؟

پاوربانک کارتخوان به عنوان منبع برق اضطراری دستگاه کارتخوان یا پایانه فروشگاهی هنگام قطعی برق یا عدم دسترسی به پریز برق مورد استفاده قرار بگیرد. پاو ربانک دستگاه کارتخوان با نام های برق اضطراری کارتخوان یا یو پی اس کارتخوان شناخته می شود. دستگاه پوز یا همان دستگاه کارتخوان با برق 9 ولت کار می کند. یو پی اس دستگاه کارتخوان از طریق رابط آداپتوری پاوربانک به کارتخوان متصل می شود و در صورت وجود برق، باتری های داخلی دستگاه یو پی اس شارژ می شود و در صورت قطع برق شهر، یو پی اس به وضعیت پشتیبان دستگاه کارتخوان تغییر وضعیت می دهد و دستگاه کارتخوان را روشن نگه می دارد و تا چندین ساعت متوالی میتوانید تراکنش انجام دهید. یو پی اس کارت خوان از ورود نوسانات برق که ولتاژ و فرکانس مطلوبی ندارند، پیشگیری می کند.

یو پی اس کارتخوان چیست؟

یو پی اس کارتخوان همان پاوربانک دستگاه کارتخوان برای تامین برق اضطراری دستگاه های پایانه فروشگاهی نظیر دستگاه کارت خوان و دستگاه پوز می باشد. شما می توانید برای خرید یو پی اس کارتخوان و پوز ار سایت سنسوتک به عنوان نمایندگی فروش یو پی اس کارتخوان اقدام نمایید.

انواع پاوربانک کارتخوان

انواع پاوربانک کارتخوان با توجه به نوع باتری داخلی، ولتاژ خروجی یا ولتاژ کاری، مدت زمان جریان دهی، ظرفیت شارژ، برند سازنده یا کشور سازنده دستگاه پاوربانک دسته بندی می شوند. ساخت انواع یو پی اس کارتخوان با توجه به در نظر گرفتن برند و نوع باتری مثل شیائومی، سامسونگ، مکسل و ... امکان پذیر است. دستگاه کارت خوان معمولاً با ولتاژ 9 ولت کار می کند. در هنگام خرید پاور بانک کارت خوان به ولتاژ دستگاه کارت خوان خود توجه نمائید. بعضی از پایانه های فروشگاهی با ولتاژ 12 ولت کار می کنند. انواع دستگاه پوز کارتخوان بیسیم معمولا باتری داخلی دارند و نیازی به پاور بانک ندارند. قیمت انواع یو پی اس کارتخوان و دستگاه پوز با توجه به توضیحات داده شده تعیین می شود.

قیمت پاوربانک کارتخوان

قیمت پاوربانک کارتخوان با توجه به ظرفیت باتری، ظرفیت شارژ و کشور و برند سازنده متفاوت می باشد. قیمت پاور بانک دستگاه کارت خوان معمولاً بین صد هزار تومان تا ششصد هزار تومان می باشد. با توجه به اینکه در کشور ایران قطعی برق زیادی اتفاق نمی افتد، احتیاجی به خرید پاوربانک دستگاه پوز با قیمت زیاد توصیه نمی شود. در سال های اخیر میانگین حداکثر قطعی برق کمتر از ساعت می‌باشد. تولید پاوربانک کارت‌خوان به‌صورت کارگاهی می باشد و توسط مهندسین الکترونیک انجام می شود.

فروش پاور بانک کارت خوان

فروش پاوربانک دستگاه کارتخوان یا فروش یو پی اس دستگاه کارتخوان در فروشگاه سنسوتک بصورت اینترنتی می باشد. مشخصات پاور بانک کارت خوان در ذیل هر محصول آورده شده است.

کابل اتصال کارتخوان به پاوربانک

پاوربانک موبایل بصورت 5 ولت می باشد. برای اتصال پاور بانک به دستگاه کارتخوان یا همان دستگاه پوز از یک مبدل USB به 9 ولت استفاده می شود. کابل افزاینده ولتاژ USB به 9 ولت داری مدارات الکترونیکی می باشد و در آن باتری وجود ندارد. قیمت کابل پاوربانک به دستگاه کارتخوان خیلی ارزانتر از پاوربانک دستگاه کارت خوان می باشد. خرید کابل دستگاه کارتخوان برای اتصال به پاوربانک را از سایت سنسوتک به عنوان مرکز فروش کابل پاور بانک کارتخوان انجام دهید.